Kouzlo Vánoc v podání dětí ze ZŠ Košinova 

Zahájení adventu se na ZŠ Košinova akčně chopili žáci a učitelé v pátek 1. 12. 2023 na oblíbené tradiční akci „Vánoční Košinka“. Pro rodiny i veřejnost uspořádali žáci a učitelé barvitý program. 🤩 Slavnostního zahájení se ujala paní ředitelka Mgr. Jana Loubová.

Prvními účinkujícími byly zpívající děti z přípravné třídy, které byly odměněny nadšeným potleskem. Moderaci celého večera bravurně zvládli žáci devátých tříd. 😎 Ti prokládali uvádění jednotlivých čísel všech tříd zajímavými rozhovory ve své Talkshow, představovali své učitele a skvěle bavili publikum. Jejich spolužáci si rozdělili starost o techniku, uvádění hostů či třeba šatny pro hosty.

Na jevišti se v záři světel vystřídali žáci 1. i 2. stupně s písněmi, básněmi, rozmanitými tanci i krátkým hudebně-divadelním představením. 🎵🎭 Svým uměním přispěly i děti z tanečních kroužků a jazykových kurzů a velmi veselý i dojemný program vygradoval společným tancem populárního songu. 👯‍♀️👯🤩 Sál byl plný k prasknutí a děti si užily zasloužený velký potlesk. 👏

Kouzelná atmosféra pokračovala v několika tvořivých dílnách, odkud si zájemci odnášeli nádherné vánoční dekorace z přírodnin, či velmi působivé LED diodové dekorace ve tvaru soba na stromeček, při jejichž výrobě procvičili své technické dovednosti. V „Pekelné aréně“ se děti mohly vyřádit i poslat ještě spěšný dopis Ježíškovi, který letos šel poštou přes pekelný kotel, a tedy je jasné, že dopis schválený takovou zkouškou se dostane na patřičná místa včas, aby byla přání v něm ukrytá beze zbytku splněna. 🧐😇 Na Košince byly k dostání i vynikající dobroty a lákavé nápoje v Nebeské kavárně. Trhy milující návštěvníci si jistě libovali v jarmareční části Košinky, kde byly k dostání nádherné dekorační a šperkařské výrobky dětí z keramiky, dřeva a dalších rozmanitých materiálů.

Škola žila až do večerních hodin 🥳 a děti se svými rodinami odcházely nadšené, spokojené. 🥰 Lepší zahájení adventu si žáci s rodiči nemohli přát! 😍

63 queries in 0,458 seconds. From 18.223.171.12 --ID--: